سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

..........

1391/10/23 16:54
نویسنده : مامان عذرا
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی من

خوبی مامانی؟

بالاخره داره 24 دی میشه .روزی که من انتظارشو میکشیدم. انشالله فردا شب میرم سونو و برای اولین بار شما رو میبینم

قول بده که همه چی خوب باشه .

امروز روز عزیزی بود شهادت اقا امام رضا همون اقایی که مهربونه همون که حاجت همه رو میده. منم شما رو ازش سالم خواستم البته قبلشم برا همه دعا کردم.

نذر کردم وقتی انشالله دنیا اومدی اولین جایی که ببرمت پابوس اقا باشه تا خودت ازش تشکر کنی.

برا همین یه کمی شله زرد پختم امروز.البته چون حالم خوب نبود زیاد نتونستم .امیدوارم قبول بشه.

اینم عکسش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دونه سیب
24 دی 91 16:42
قبول باشه عزیز دلمممممممممم


قبول حق باشه.ممنونم